Stavebnicová dvoububnová sekačka s pojezdem; záběr sečení 121 cm; max. výkon motoru Briggs&Stratton 15,5 HP; hydrostatická převodovka; diferenciál s uzávěrkou; plynulá regulace rychlosti pojezdu vpřed i vzad; elektrický startér Více
DAKR Pohonná jednotka Panter FD3-500 s dvoububnovým sečením RZS121 (01236.006)
Kombinace pohonné jednotky Panter FD3-500 se sečením RZS121 seče vysokou i nízkou trávu na obtížně přístupných pozemcích. Stroj vyniká mimořádně výkonným motorem, tento typ žacího ústrojí se záběrem 121cm prakticky nelze zahltit. Při práci ve svahu možnost rozšíření nápravy, v podmáčených loukách možnost dvojmontážky, při práci na rovinách možnost připojení řízené sedačky. Tento stroj lze jednoduše doplnit o více než 20 dalších pracovních nástavců, které jsou vyobrazené v dolní části této stránky. Sekačka má díky hydrostatické převodovce možnost plynulé změny rychlostí pojezdu vpřed i vzad. Pohání ji 4-taktní profi motor Briggs&Stratton Powerbuilt.
Ve spojení s pohonnou jednotkou FD3-500 ccm vytváří nejvýkonnější kombinaci pro sečení velkých pozemků, jako jsou louky a pastviny. Dráhy nožů se překrývají a plocha je rovnoměrně posečena. Časování nožů je zajištěno převodovkou a řetězy. Pohonná jednotka má plynulou změnu (řazení) rychlosti vpřed i vzad. Možnost připojit sedačku a při práci sedět, řada adaptérů pro přestavbu na mulčovač, obraceč a shrabovač, frézu a radlici na sníh, vozík, zametací kartáč, rotavátor a drtič větví.
Ve spojení s pohonnou jednotkou FD3-500 ccm vytváří nejvýkonnější kombinaci pro sečení velkých pozemků, jako jsou louky a pastviny. Dráhy nožů se překrývají a plocha je rovnoměrně posečena. Časování nožů je zajištěno převodovkou a řetězy. Pohonná jednotka má plynulou změnu (řazení) rychlosti vpřed i vzad. Možnost připojit sedačku a při práci sedět, řada adaptérů pro přestavbu na mulčovač, obraceč a shrabovač, frézu a radlici na sníh, vozík, zametací kartáč, rotavátor a drtič větví.
Parametry sestavy:
Max. výkon: | 9.680 m2/hod |
Max. šířka záběru: | 121 cm |
Žací ústrojí: | 2 bubny s otočnými podběhy s kuličkovým ložiskem |
Výška strniště: | průměrně 3,5 cm |
Hmotnost sestavy: | 183 kg |
Doporučená plocha: | neomezená |
Pojezd: | ano, plynulá regulace (řazení) rychlosti vpřed i vzad |
Rychlosti: | vpřed 0÷10 km/hod, vzad 0÷5 km/hod |
Náprava: | diferenciál s uzávěrkou |
Převodovka: | hydrostatická Tuff Torq K46 |
Další vybavení: | pracovní brzda, světlomet, baterie s dobíjením |
Útlum vibrací motoru: | 4 silentbloky |
Řidítka: | nastavitelná výškově i do stran |
Pneumatiky: | velká široká foukaná kola průměr 480 mm s šípovým vzorem |
Vnější obrys kol: | 76 cm |
Motor: | 4-takt Briggs&Stratton I/C, Powerbuilt OHV |
Palivo: | benzin Natural 95 |
Obsah motoru: | 500 cm3 |
Válec: | litinová vložka |
Celkový max. výkon motoru: | 15,5 HP/11,3 kW |
Kroutící moment při 3.600 ot/min: | 30,2 Nm |
Mazání motoru: | rozstřikem |
Startování motoru: | elektrostartér, ruční záložní |
Svahová dostupnost: | bezpečná svahová dostupnost garantovaná státní zkušebnou 10° motor bezpečně pracuje při trvalém náklonu 20° |
Ekvivalentní objednací čísla: | 01236.001 + 01236.010 |